Reklamowo-porządkowe sko_dev_jarzenie

Reklamy środków czystości są niepowtarzalnie wręcz obleśne. Czy nikt tym wstrząśniętym stanem swojego kibla czy zlewu ”gospodyniom” nie uświadomił, że zbierać brud i syf powinno się częściej niż raz na rok? I piękny blask powstały po przejechaniu czystą szmatą po megabrudnej powierzchni niekoniecznie musi być wynikiem wylania na tąże szmatę litra reklamowanego właśnie detergentu.

To tak jakby z C# usunąć interfejs IDisposable oraz konstrukcję using (coby o zbieraniu brudów nie było tak łatwo pamiętać). A “rekwizyty reklamowe” powinny dziedziczyć z klasy:

  1:  public abstract class KitchenItem
  2:  {
  3:  	private readonly Timer _timer;
  4:  
  5:  	protected KitchenItem()
  6:  	{
  7:  		GC.KeepAlive(this); // no unwanted cleaning!
  8:  
  9:  		_timer = new Timer { AutoReset = true };
 10:  		_timer.Interval = TimeSpan.FromDays(365).TotalMilliseconds; // wait till I am rrrrrealy dirty
 11:  		_timer.Elapsed += (s, e) => YearlyCleaning();
 12:  		_timer.Start();
 13:  	}
 14:  
 15:  	protected abstract void YearlyCleaning();
 16:  
 17:  	public void Dispose()
 18:  	{
 19:  		throw new UnintendedCleaningException("Wait until I am really dirty, you ***!");
 20:  	}
 21:  }
Opublikowane 02 czerwca 09 06:33 przez Procent
Filed under:

Komentarze:

# dotnetomaniak.pl said on czerwca 2, 2009 06:54:

Dziękujemy za publikację - Trackback z dotnetomaniak.pl

# jj said on czerwca 2, 2009 11:15:

hehe.. tym razem Ci się udało :) nawet skumałem skojarzenie i mi się spodobało.

# Tomasz Smykowski said on czerwca 6, 2009 16:48:

Świetne :D Brakuje tylko zdjęcia Rexa albo innego Ludwika.

Komentarze anonimowe wyłączone

About Procent